Saturday, January 16, 2010

1001 masalah melanda.....

assalamualaikum....

sepjg minggu lps byk peristiwa yg blaku pd aku......

dr citer kaki aku yg tetiber jer bengkak....da mcm belon jer kaki aku......mkin gak psl pjalanan aku dr ktm ke tpt aku training tue hampir 1 jam pg blk.....so b4 dis aku jarang bjalan sejauh tue......x sakit cumer sengal2 sket kt bahagian betis.......

di tambah plak rabu lps ms on the way nk ke ktm subang jaya,tetiber selipar ganti yg aku pakai sbb sandle yg slalu aku pakai da x muat pakai di sebbkn kaki aku yg btambah bengkak putus talinyer menyebabkn aku tpaksa call cikyah tlg amikkn aku kt stesen bas dpn kompleks carefour.....dekat sejam aku bkaki ayam semasa tgu cikyah amik aku...mujur ketika tue hari hampir gelap dan aku bbaju kurung,so org ramai x pasan keadaan aku masa tue........

then ms training nie plak, aku da abis blaja 2 ari lps....so di suruh utk wat system utk present kt wakil MDEC....tiada sebarang markah atau kesan pd sijil aku...cume dorg nk tgk pekembangan dan ape yg bleh di pratikkn spjg kitrg blaja.....kene wat secara bkumpulan....

mula2 group yg aku join nie cam ok jer....tp msk ari kedue jer da mcm diktator plak......sumer die jer wat keputusan....biler aku cuber bg idea...sumer tolak.......cipan tul......tau ler die lagi bpengalaman coz pena wat system utk syarikat kerajaan...tp x salah kn kalo nk dgr pendapat.....pastu kalo aku tnyer byk kali...muler lar wat muka &*^%^ jer then ckp kt member die dlm bahasa yg aku x fhm(aku sorg jer malay kt group nie..lagi 2 org indian),tp mcm lar aku x dpt tangkap aper yg dorg ngumpat......bengang tul lar......mmg trs ilang semangat aku nk wat system nie......

ingt weekend nie byk citer aku nk citer...memandangkn lama x update blog nie.....tp biler da blaku hal2 yg menyakitkn hati aku....rs ilang mood aku nk post citer2 yg best.....nanti2 lar aku post2 citer2 tue.....

^%%&$*(!!@#%$##

aarrrgggggg..........

2 comments:

Anonymous said...

sabar...sabar...banyak betul cabaran ye... tu la adatnya keje kan.. kene jaga diri sendiri, jangan aniaya diri sendiri...jangan jadi mangsa huhuhuu... takpe, semua ni tambah pengalaman je...pas nih sure ati lebih mahir handle sikap manusia yg pelbagai... ada hikmah tau...

Naz_IezZ said...

tq....really appreciate......tue ar kdg2 kite x jangka hati manusia ni.....penuh ngan 1001 persoalan.....