Friday, February 12, 2010

welcome saaaayyyaaaannnggg

hye all......

pd 10 feb 2010 yg lalu,kakak ipar aku selamat melahirkn ank perempuan seberat 3.675 kg di hospital tengku ampuan rahimah,klang setelah hampir 3 ari masuk hospital.....nama baby nie msh dlm perbincangan....

im soooooo happy akhirnye abg aku dpt gak ank perempuan....huhuhu........

ari nie kakak ipar aku da kuar hospital.....n aku br jer melawat td kt umah die di meru.....

di bwh nie ade beberapa gambar yg sempat aku amik pakai hp aku.....mmg coommeeeeii giler....pipinyer gebu.....nk jer aku cubit pipinye.......hehehehehe

alangkah sronoknyer biler dpt baby...mmmm....biler lar agknye nk merasa pengalaman nie yer????insyaallah,moger di makbulkn...ammmiiinnnnn...yg pting nk dpt baby kene kawen...nk kawen kene ade calon suami......taaapppiiiii,calon suami pn x nampak lagi camner??????adddeeeehhhhhhh......+_+

5 jam setelah di lahirkn.....amik curi2 jer coz x dibenarkn amik gambar kt hospital kerajaan......

 
Zzzzzz........

hyyyeeeee.....^_^

 
Abg Long dan Abg Ngah tgh dodoikn baby...

No comments: