Saturday, June 11, 2011

Syukur Alhamdullillah.......

Assalamualaikum....

lamenye blog aku nie x bsentuh.....da bersawang2 da...huhuhu....

btw, br bkesempatan utk post kt blog nie.....wat ms skrg aku da bkerja tetap kt company aku sekarang(kalo ikut contract aku sampai bulan 5 lps)....alhamdullillah bersyukur sgt2.....

tp besa lar stiap yg blaku pasti ade dugaan dan pengorbanan yg harus aku korbankn....tp utk tue aku akn citer pd post yg lain.....

at least for this moment......especially this month....sungguh dugaan yg aku hadapi amat besar sampai rs x tertanggung....bkn dr segi fizikal...but most dr segi mental....

entahlar,mungkin aku blm adapt ngan situasi skrg......

till next post akn aku ceritakn beban2 yg aku hadapi selepas aku diserap ke company aku skrg...berbanding ms aku keje contract dl....

No comments: