Sunday, November 13, 2011

Secebis kata.....

selama nie aku menutup pintu hati aku untk terima sebarang prsn x kira lar persahabatan ker, sebab pd aku tue menunjukkan hanya simpati...sebarang unsur sama ada amik berat, persahabatan sumer aku tolak ke tepi sebab.......


aku xnk simpati......sbab aku nampak hanya simpati yg aku terima.....bkn kerana terima aku seadanya....

bukan kerana sikap aku.....
bukan kerana kebolehan aku....
bukan kerana ape yg aku ada......

TAPI......

simpati atas ape yg berlaku pd diri aku....aku x mau sumer tue...aku xmau sebarang hubungan atas sebab simpati......

kerana hubungan yg berdasarkan simpati xkn kemana......tolong lahhhhhh!!!!!!

sampai bile aku harus bdepan ngan situasi nie????adakah sepanjang hidup aku harus sekadar terima sebarang unsur perhubungan atas dasar SIMPATI????sampai biler????????

No comments: