Monday, December 29, 2008

Hari Minggu Yg Agk "Menyeronokkn"&slamat menyambut awal muharam....

Assalamualaikum....

semlm aku br jer jper kwn ms aku keje dl....die da kawen 2 minggu lps tp aku x dpt pg kenduri kawen die...antara sbb aku x dpt pg aku ade family day kt putrajaya and kenduri kawen die kt pahang...mcm lar aku dpt lampu hijau dr mak aku....agk tkilan gak coz ms die btunang pn aku x dpt pg,kebetulan ms tue sepupu aku kawen kt terengganu...so die nk jper gak aku nk bg 'ole' kt aku.....nk suh die dtg umah aku.....aku tkt kang tempat lain yg die sampai psl die mmg kureng arif jln2 kt area sini.....so kebetulan kalo nk pg opis die tue aku tau...so aku suh die tunggu kt opis die....

Goodies Dr Member aku....

so ptg plak aku jper kwn baik aku yg alhamdullillah msh btahan dr zaman aku blaja kolej dl(ayt cam siot jer....mcm da bkurun jer..muahahaha)....member2 yg lain mmg da lost contact....kalo ade pn jrg lar ramai da bpidah luar selangor..so ssh nk jper slalu......kitorg ju hang out kt jj bukit tinggi...byk yg kitorg story....dr hal2 keje sampai hal2 yg skrg cumer tinggal sejarah..kisah2 lucu yg biler d pikir blk pasti wat aku tsenyum....mmm..biler d pikir blk...rindunyer saat2 ms dl....time yg rsnyer x perlu pikir aper.....la nie mcm nk pecah kpala otak...mcm2 benda yg akn tlintas....bkn nk mengungkit kisah lama....cumer kdg2 rs ingin d putar kembali waktu dl...ms2 nie lar harap sgt kewujudan doraemon..so bleh lar mtak tlg utk kembali ke waktu dl dgn mesin waktu...hehehehehe.....

With My Best Fren......

entah kenapa...semakin d pikir.....semakin sesak dada dan kepala otak...mengenangkn situasi skrg yg x menentu.....keadaan diri yg serba serbi 'kureng'....rs gerun utk mhadapi hari2 mdatang....tp cuber lar utk merikn diri ke ceruk dunia mana pn....kite gak mhadapi sama ada rela atau x....arrrrgggg..mampu ker utk aku hadap sumer nie???

aper2 pn, hidup perlu d teruskn jugak....insyaallah....dgn berkat awal muharram ari nie....dan akn tibe taun baru 2009...d permudahkn jln2 di dpn aku.....yg aku rs skrg nie ibarat jln yg gelap gelita, dan tiada penghujung....

slmt menyambut awal muharram....moger aper yg kite harapkn akn tcapai...ammmiiinnnnn....

arioooosssss.......

No comments: