Wednesday, December 17, 2008

Part 3-Abis Final Exam…yeaaaahhhhhh….

Br jer abis final exam 3 minggu yg lalu…x lamer lagi(mungkin dlm 1,2 minggu result akn kuar…eeeee…..gerun gak nk tgk result…..hrp2 xler trk sgt result aku…huhuhu….

skrg nie jd penanam anggur terhormat…heheheheh….bkn x nk apply keje wat ms nie…tp nk merasai nikmat kebebasan dahulu sebelum di bebani ngan ‘mslh’ di tpt keje plak…..lagipn da lamer giler aku x keje pjbt,hampir 4 taun…tp nk xnk terpaksa lar lalui gak kn???skali skala nk gak pgg duit sendr…insyaallah…moger2 pjalanan hidup ku nie xler menyulitkn….tp kalo aku nk cr keje pn mungkin pertengahan bln januari….coz minggu lps br aku dpt call dr co-ordinator yg aku tpilih utk mjalani kursus dr MDEC secara percuma….rsyer kalo kt luar pn mau ribu raban gak nk byr….so biler pikir2 blk….baik aku amik peluang nie….dpt sijil plak tue….saper xnk kn????aku kene hadir sumer class yg di adakn iaitu sebyk 19 kali….mujur lar co-ordinator tue call aku…kalo mau aku tluper trs….ngeh3…..

aper2 pn,korang doakn jer lar yg tbaik…..hrp2(baper kali pnyer harap lar…kwang3)aper yg aku harapkn akn tcapai….insyaallah……..

No comments: