Tuesday, December 22, 2009

Part 1-another fren's engagement........

assalmualaikum....

benda nie da lamer blaku,hampir 3 minggu yg lalu iaitu pd 5 dis....tp br jer nk post arinie.....+_+

pptnyer ms tue aku ke batu pahat ngan mak aku utk pg ke majlis pertunangan sepupu aku(ank uncle)...tp kaki mak aku plak sakit tetiber...trs kene pakai tongkat(sampai ler ms entry nie di tulis),so x jadi ler plan nk ke sana....

so aku plan pg ke majlis pertunangan mber aku, arizah dr zaman ms amik diploma dan juga antara yg sama2 keje mc donalds dl ngan besfren aku, faizah....

memuler katenyer majlis start lps zohor......kitrg mmg da tlewat nk pg......dkt kul 2 ptg br btolak ke umah die di meru.....ms sampai tue segan gak tkt majlis da abis........rupenye x start lagi....mmm..besa lar janji melayu....

sementara tue kitorg bgambar ngan bakal tunangan org...then makan2.....

pihak lelaki dtg dlm kul 3.30 ptg......

di sebbkn ms yg agk lewat...so aku ngan mber aku blk x lame pastu......

to arizah......walaupon agk tlewat...tp aku nk wish gak "selamat bertunang"...moger tabah hadapi dugaan dlm tempoh bertunang nie....ooooo yeerr,di jangka dorg akn kawen akhir taun dpn....sama keje tp lain cawangan....

arioooossssss.......



setelah di sarungkn cincin oleh bakal mak mentua.....sempat jeling kamera tue!!!


cincin pertunangan dr sudut dekat.....kilat lagiiiiii!!!!!^_^


amik berkat....huhuhuhu

No comments: