Wednesday, December 23, 2009

Part 2-Cousin's Wedding At Kalumpang.....

pd 12 an 13 dis lalu.....ank sulung p.ngah aku tlh melangsungkn acara nikah ngan perkahwinan kt kalumpang....

aku pg 2 2 upacara berikut di mana 12 dis dinikahkn....dan 13 majlis persandingan.....

suasana kampung menyebabkn keadaan agk meriah....

mmg weekend tue agk memenatkn coz berulang alik dr klang ke kalumpang 2 2 ari tue.....soknyer trs flat aku di watnye....

ramai gak yg dtg.....sedara mara blh mak aku pn ramai menghadirkn diri.....

so kt bwh nie ade bebrapa gambar2 yg di ambil.....x larat nk upload sumer....byk gambar....huhuhu..

to hafizah dan suami azizy....d ucapkn selamat pengantin baru...moger kekal ke akhir hayat.....insyaallah....


selepas akad nikah....gambar sekeluarga p.ngah




majlis persandingan keesokan harinya....


gambar nie xder kene mengena....tp agk terkejut bile dorg sendiri mtak supaya di ambilkn gambar...ank2 buah aku ngan ank2 sepupu aku.....di tingkat atas rumah pengantin...^__^

No comments: