Wednesday, April 8, 2009

Part1-Bila Dijemput……

7 mac yg lalu,aku tlh d jemput oleh akma af3….mm..naper?????x caya????aku pn memule tue agk terkujat gak tetiber mber die tepon aku mengatakn akma jemput aku ke majlis kenduri kt umah br die…..so ptg sabtu tue aku pg ke umah akma ngan mber aku dr perak(tq k.izan)…..sampai sana dlm kul 4> ptg…..da x ramai tetamu kt umah die….die ade pdengarkn lagu tbaru die..mmm…ok lar…sdp gak lagunye…..btolak blk dr umah dlm kul 5>…then mber aku anta kt ktm seri setia…..sampai umah dlm kul 7>……sbenarnyer x plan pn nk pg ker x…coz aku mmg x pena ke umah die….plus add umah die pn aku x familiar gak..but tetiber jer mber aku ajk pg ngan die…so org da jput,x sampai ati plak nk tolak….nway tq all yg sudi jput,amik and anta sampai ke ktm…really appreciates it…..


Acara wajib sblm makan....bgambar....

Bila 3 dara bgambar......huhuhu

Posing maut....

Besday cake......

Rendahnyer aku di sisinye....adeeeehhh

No comments: