Wednesday, April 8, 2009

Part3-Kenduri kawen ana(kwn kolej)

28 mac yg lalu,kawan aku ms blaja kt kosmo,merangkap mber ms keje mc d jput aku ke kenduri kawen die d johor…aku pg ngan mber aku,arizah and 2 kawan die….kitrg btolak dr klang pukul 8.40 mlm ari jumaat……sampai kt petronas nilai utara benti jap….memanjangkn tetiber jer jem giler……so sampai kt umah kwn aku yg nk kawen nie dekat kul 1 pg……soknyer kawan aku nie akad nikah kul 9.40 pg…then tghari trs kenduri kawen……ptgnyer dlm kul 6>,kawan aku amik kitorg and trs anta kt umah pakcik aku kt bt pahat…..memuler mmg nk stay kt umah kawan aku sampai aria had..but pakcik aku srh gak nk aku tido kt umah die,sbb kebetulan sok nyer(aria had)pakcik aku nk blk klang coz nk amik anak die yg blaja kt jerman di klia …segan plak nk tolak….so ari ahad tue,mber aku blk dl sbb ie ade nk attend majlis kawen mber sekerja die kt melaka..aku btolak ke klang dlm kul 10>…..byk kali gak benti,pakcik ngantuk giler but alhmdullillah sampai gak kt klang……fuuhhhh……weken d tpt org…..huhuhuhuh…..nway kalo nk tgk gbar yg selebihnyer blh tgk kt frenster……last but not least….congrat to both of u…..smoger bkekalan ke akhir hayat….

olrite….ariiioooossss………


Gambar bersanding....

Di dlm bilik pengantin.....

ngan mber aku,arizah.....

ngan bakal isteri org....rohanah@aku slalu panggil ana jer....

Debaran nk jd isteri org....huhuhu....cool beb....

amik berkat...huhuu..mau mengamuk mak aku kalo tau aku ddk kt pelamin org...

No comments: