Wednesday, April 8, 2009

Part2-Bestnyer pg pantai….huhuhuhu….

Soknyer(8 mac) aku ngan family aku(kecuali along) pg ker morib…..sbenaner xplan pn nk pg saner…but then,tetiber jer tgerak ati cikya aku wat cadangan nk pg saner….lgpn sok cuti umum…so nk pg release tensen……sampai lebuh kurang 12>…..air msg x pasang lagi…..ank2 buah aku x lpskn peluang bjemur kt tgh pantai mcari ketam kecik…addeeehhhh,aku yg penat ngikut dorg…da ler panas…..then makan……pastu pg blk kt tgh pantai…tp air da pasang so ank2 buah trs naik…then main plak layang2…mmm…..x reti penat tul dorg nie…..dlm kul 4> kitorg pn blk….fuuuhhhhh…..penat giler…..sampai umah trs baring….huhuhhuuhu…….


Aper lar yg 3 beranak perati nie????

Kusyuknyerrrrrr....

Aksi2 yg pada dorg konon macho...mmmmm...

Antara mangsa2 bencana alam.....akibat air yg tcemar...

Nyum3......best.....

No comments: