Saturday, October 24, 2009

AMARAH YANG MARAH.....

assalamualaikum...

khamis yg lepas aku trime penyata bil dr akaun internet streamyx.....septtnyer aku x perlu lagi trimer penyata bil tue coz aku da tutup acc tue.....so aku call customer service.....aku terangkn kt dorg yg aku da tutup acc pd 10 oct 2009 kt TMpoint meru.....

citenyer mcm nie......b4 raya aku da tutup acc nie.....tp hanya melalui email sbb technician dorg bgtau kalo x dpt nk pg kt TMpoint ygbdekatan utk tutup acc...bleh juga anta termination form melalui email....so aku ingt da settle da urusan tue.....

then lps raya aku dpt lagi penyata bil dr streamyx...so tepon lagi dorg....dorg kate acc aku still active.....dorg kate x leh nk tutup melalui email...kene pg plak kt TMpoint yg bdekatan....bile aku tnyer dorg mana TMpoint yg bekatan...dorg kate kt p.klang.....then x lame pastu aku juz kuar jln2 ngan mcik aku kt meru.....kitorg jper plak TMpoint kt meru...so alang2 da jper,kitorg trs wat termination acc kt c2....

ingt kn da da settle(skali lagi)......tp mgu lps,dpt lagi penyata bil srh aku byr....nie yg wat aku naik angin tahap kucing nk tberanak nie....aku call lagi customer service.....dorg kate acc aku msh active....

aku pertikakn naper plak msh active...aku da wat termination form kt TMpoint lagi....dorg pn kater acc tue da tutup...x perlu lagi nk byr...skali kene lagi byr....aku da 2 bln x guna internet streamyx....xkn buta2 jer aku nk byr kt dorg..ingt duit pakai daun pisang ker????da ler ngan keadaan aku yg  bkeje......

drg x abis suruh aku sabar....sabar...pastu srh pg lagi kt TMpoint wat termination form...baper kali plak aku nk pg wat benda yg sama jer?????bangang btl.....abis yg aku wat tue aper?????dtg nk bziarah dorg????then dorg x abis2 srh byr.......lagi naik angin aku......aku x guna streamyx...sng2 nk suh aku byr????ingt duit bapak dorg ker????

x puas ati tu aku.....nk suh aku byr benda yg aku x guna langsung.....sakit atiiiii.........pastu dorg ckp pihak technician dorg akn call aku dlm ms 24 jam.....tp sampai skrg x call2 gak.....mangkuk tul.....mcm buang ms jer wat benda yg sam berulang kali......ingt aku nie ade ms jer ke nk pg kesana???aku rs mmg sedap lar saper yg trime panggilan aku mgu lps....yg plg aku x thn tue,menyalahkn aku plak......mmg skali lagi menaikkn angin aku...sedap aku menyembur mamat tue ngan ayt yg plg kasar skali.....ilang trs kesabaran aku......

rs nk bakar jer bangunan streamyx nie..menyusahkn idup aku tul....arrrgggggg......


^&*%$.....

No comments: