Saturday, October 31, 2009

A Gift From My Mom........Muahhhhzzzz....


ari ni seperti besa,mcm2 ari minggu yg slalunye...pagi2 ke Mydin USJ utk beli brg2 keperluan....so dlm kul 8 pg lagi aku,mak and cikya and opkos budak 2 ekor tue(saper lagi ank2 buah aku lar) pg ke mydin...

sampai sane seperti besa, mak aku and cikya akn pg mbeli brg2...aku kene lar ngadap ank2 buah aku ke tpt peberet dorg....taman permainan yg mmg di sediakn di pintu masuk Mydin ataupn ke tpt permainan yg dkt dlm Mydin....

taaappppiiii...bkn tue main point yg aku nk ckp utk entry nie.....


dlm ms nk tunggu makcik aku ke tpt lain setelah mbeli brg2....aku,mak dan ank2 buah u tunggu kt ruang legar ...then tetiber mak aku bg aku cincin belah rotan.....tkedu gak aku.....ait....aku harap jer bkn ape yg aku pikir kt dlm kpala otak aku skrg nie.....tttiiiiidddaaaakkkkk......+_+.....

aku tnyer mak aku......aper nie???(walaupn aku rs mcm soklan bodoh jer bleh tnyer ape bendanyer tue...huhuhuhu)

then mak aku ckp,td die pg ke kedai emas....ingt nk letak batu kt cincin yg mak aku da lama beli dl...tp tetiber jer batu kt cincin tue da hilang....then org kt kedai emas tue ckp lagi mahal kalo nk letak batu...so mak aku pikir baik die tukar beli jer.....

so die tolak cincin tue and beli cincin nie.......mmg tharu giler lar.....saaaayyyyyaaaannnng mak!!!!!

akhiryer aku menarik nafas lega....sekurg2nyer bkn ape yg aku pikir time tue....hahahaha....seb bek mak aku x dpt tangkap ape yg aku pikir..mujur gak aku x pi tnyer sape gerangan empunya cincin tue.kalo x,malu jer ..mau di bantainye gelak kaw2......

>>>>> ^_^ <<<<<

No comments: