Wednesday, November 4, 2009

Khas Kpd Sesiapa Yg Berkenaan....

2-3 hari nie aku terpanggil utk mendengar lagu nie dr arwah sudirman hj arshad yg bertajuk "di manakah nilai cintamu"....pd sape2 yg knl aku...tentu tau betapa mendalamnya minat aku pd lagu2 dendangan die....terutama lagu2 saat die berpisah ngan isterinya dan tentunya yg berentak sentimental....

dan bile saja aku mdengar lagu nie...tentunya akan mengmbau kembali kenangan yg hanya tinggal sejarah.....tp x kire...

walau beribu langkah aku lalui...
walau beribu lautan aku renangi...
walau beribu gunung aku daki...
walau beribu padang aku rentasi.....

skali skala pasti kenangan tue akan menerjah ke dlm memori nie....so kpd sape yg bkenaan....walaupn mkin x pena tau atau mkin bpura2 x tau.....hati nie x mudah lupa ape yg tjadi.....




Sudirman-Di Manakah Nilai Cintamu

No comments: