Sunday, November 29, 2009

perjumpaan ngan bekas guru tadika....

ptg smlm aku pg ker umah pak long aku kt meru...ank die nk nikah kt masjid area situ....dlm lebih kurang lps solat asar aku ngan makcik aku pg ker sane.......sampai ke masjid,hampir ke saat dorg nk bnikah.....so biler da abis upacara nikah...kitorg sumer btolak blk ker umah pak long...


di percepatkn cerita...mlmnyer lps solat isyak plak ade upacara cukur jambul utk cucu bongsu pak long....so aku ngan makcik aku btolak and sampai sane around 8.15 mlm...mak aku ngan abg aku da sampai dl....

so sampai jer,mak aku ckp ade guru aku ms tadika kt dlm umah pak long....coz suaminye di jemput oleh pak long aku utk majlis cukur jambul cucu bongsunya....

bile aku sampai kt cikgu aku, x sangka die msh kenal cume x ingt nama aku.....x berubah rupenyer muka aku nie...bayangkn,die ajar aku ms aku skolah tadika kt sblh masjid sultan sulaiman around taun 1989...hampir 20 tahun tp die msh knl aku...huhuhuu....sempat gak aku bgambar ngan die and amik no hp die.....


ngan guru tadika aku, puan noraini.......


^__^

3 comments:

is-nanie said...

umah kiteorang kat batu belah.. bukan meru... meru jauh lagik.. hehehe...

eh.. jadik majlis jejak kasih pulak.. haha..

Naz_IezZ said...

nani-ehhh,bkn meru yer???tp klang parade da area meru....mm....nway tq btlkn....

hahahaha....mmg x sangka akn jper cikgu tadika kt umah nani...plus die msh ingt kt diri nie...huhhuhu

is-nanie said...

nama jalan depan klang parade tuh.. jalan meru.... tp blom area meru lg.. hehe..