Friday, June 26, 2009

finally..........

assalamualaikum....

akhirnya setelah lame mcari lagu nie......dpt jua.....

ekceli lagu nie kalo x slh dr taun 2005 lagi tdengar kt radio...but x tau tajuk lagu...just ingt some words in this lyric.....tp ssb x jper gak..so tbiar camtue jer....

then awl taun nie(dlm bln 3,ingt x ms citer psl wedding one of my college buddy)....ms tue kn aku bmalam kt umah pakcik aku.....pg esoknya aku dgr lagi lagu nie kt radio brunei....kebetulan pakcik aku mmg suker buka radio brunei melalui on9......but still aku x tau tajuk lagu nie....

at last bebrapa ari lps aku tgk citer "janda meletup" kt astro prima.....tetiber tkuar plak lagu nie.....so seperti besa....trs search kt youtube.....

finally jper lagu nie beserta tajuk lagu skali.......

tp malangnyer...aku kene donlod utk d whole part memula citer nie bmula...ada lar dkt 10 minit.......

pastu aku kene convert plak ke mp3 using winff software......pastu aku kene trim kt mptrim utk amik part lagu tue jer......fuuuhhhhh,byk keje siot......tp mmg berbaloi.....sekurang2nya aku dpt gak tau lagu nie......

k lar enjoiz d song with a lyrics......

arioooossssss........

video nie aku tpaksa amik yg penuh..aku cube trim video nie using window movie maker tp biler nk save x dpt....tp kalo u guys nk dgr lagu nie,start dr time 2:58...


Belum Jodoh


Begitu lama aku menyinta

Pada dirimu seorang saja

Penuh harapan di dalamnya dada

Malang jodohmu padaku belum ada


Jangan engkau terlalu memuja

Jangan engkau terlalu terpikat


Sudah memang di dalam suratan

Jodoh pertemuan takdirnya tuhan

Jangan engkau terlalu rindukan


Jangan engkau terlalu bayangkan

Barang yang lepas jangan dikenangkan

Sudah nasib untungnya badan


Apa guna lalu difikirkan

Apa guna lalu dipilukan


Belum jodoh diberi tuhan

Sabar menunggu hari kemudian

No comments: