Friday, June 12, 2009

Got Tagged From My Cousin.........

assalamualaikum....

tq nani coz tagged me.......

1. Kekasih saya adalah : Wat masa skrg...no body......

2. Saya sedang mendengar : she's believes in me by kenny rogers....totally in love for this song....wonder if sumbody will sing this song for me...hehehehe...berangan jer....

3. Mungkin saya patut: bekerja skrg....tp nasib msh x menyebelahi......uwaaaaa....

4. Saya baru sudah : melayan kerenah ank2 sedara yg "baiknye" peel......

5. Beza rakan, sahabat, kawan : yg penting, kejujuran dan keikhlasan..

6. Saya tidak faham : kenapa acap kali soklan yg sama berulang walaupn sudah di jelaskn berulang kali...mmmm.....

7. Saya perlu mencari: makna kebahagiaan yg kekal abadi..

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : budak2 camner???da bg makan???aper dorg tgh wat skrg???-pertanyaan mak yg call dr skolah....

9. Makna kehidupan : apabila hati dan perasaan tenang tanpa memikirkn persoalan2 yg menghantui fikiran......

10. Cinta itu adalah: kita terima seadanye keadaan dan sikap pasangan kita.....

11. Saya paling suka : listening ballad songs...

12. Saya akan cuba : mengutamakn kebahagiaan keluarga berbanding dr sendr....

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : mmm....x terfikir lagi sbbnyer.....mcm x best jer kalo xder ending "lah", "maaa.....

14. Telefon bimbit saya : hp terakhir sony ericsson w200i.....sakit hati biler guna hp mahal,mesti problem.....

15. Katil saya : guna katil arwah atuk.....

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : soklan biler lagi nk mberi mkn nasi minyak....tensen dooohhh....

17. Teknologi adalah : sesuatu yg sering berubah....manusia harus bergerak seiring ngan teknologi..kalo x pasti ketinggalan....lagi2 pd mereka yg berkaitan ngan teknologi..

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : kalo ade minat&mmg menyukai masakan tue.....tp slalu memasak nie..main campak jer bahan2....janji sedap...hehehehe......

19. Semalam : seharian mengecat&mengubah suai kedudukan perabot di rumah tanpa bantuan sesiapa.......penat siot....

20. Hari ini :
menjadi babysitter utk ank2 sedara......

21. Malam ini saya akan : msh mmemikirkn aper yg akn di buat.....

22. Esok pula saya akan : mungkin akn pergi ke majlis pertunangan sepupu...tp mungkin juga akn menyambung aktiviti mengecat bahagian luar rumah plak...tgk ler camner..kalo ank2 sedara pg..gamaknyer kene ikut lar jd babysitter coz their parent keje sok...tp kalo dorg x pg....mkin juga x pergi coz bdn msh sengal di sbbkn aktiviti mengecat smlm.....

23. Saya betul2 inginkan : pekerjaan yg dpt menjamin kehidupan saya dan keluarga...

24. Badminton atau futsal : da lamer giler x main...not my favourite...

25. Karaoke : tunggu member ajk jer....no hal....dpt lepas tensen....

26. Kereta : x mampu memilikinya lagi.....dgn keadaan skrg yg msh lagi jd "penanam anggur"....mmm....

27. Bilik yang terang atau gelap : kebanyakan ms mmg suka terang.....suka gelap bile nk tido jer......

28. Makanan jepun adalah : x pena cuba dan sdg berfikir sama ada nk cuba atau x..

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : izinku pergi.......kedatanganku di sini ibarat dtg tanpa d undang...pergi tanpa d halang....huhuhuh......

30. Siapa yang anda tag : coz mmg x ramai org yg nk di tag...so saper2 jer lar yg melawat blog nie.......

No comments: