Sunday, June 21, 2009

Hari Minggu Yang Amat Memenatkan.........

assalamualaikum....

weekend nie ank2 buah aku dtg tido kt umah mak aku.....ekceli mmg xcited sgt biler dorg dtg umah mak aku.....yer lar,rindu gak biler dorg agk lame x jengah umah..lagi2 ngan celoteh2 yg kdg2 nk tgelak pn yer...rs tensen pn ade...bak kate org...mcm2 ade.....

mula2 dtg tue,baik jer perangai....tp biler da lamer sket....huh...mula lar kuar perangai yg tsangat lar "aktifnyer"......

nie ms tulis nie dorg br jer blk.....

fuuuhhhhh....trase sakit bdn2 aku nie d watnyer.......tue br 2 ank sedara.....x dpt aku bygkn kalo ade yang lain.....

pepun...dlm pd aku rs penat dan sakit 1 bdn.....terisi gak weekend nie ngan kehadiran dorg....huhuh......

yg pastinyer.....da byk ayat2 yg "boombastic" yg kuar dr mulut dorg nie(jgn slh fhm yer...bkn yg x sepatutyer) yang kdg2 aku tkejut biler kuar dr mulut dorg...besa lar bile da bcampur ngan kwn2 d skolah....byk ilmu g dorg dpt...

k lar...ade bebrapa gbar yg sempat d ambil dlm 2 ari nie....amik mana yg sempat jer....

ms mak ngan makcik aku bshopping kt mydin mall usj pagi sabtu....dorg bz ngan alat2 mainan nie...kusyuk bebenor.....

Ptg pd ari yg same....aku,mak,cikya ngan bdk2 tue pg plak taman rakyat kt andalas.....xer jauh dlm kurang 10 minit dr umah aku......ekceli nampak mcm x panjang perjalanan kt tmn nie....tp sbb aku da round jarak yg paling jauh....trase siot......hhuhuhu....

Permandangan Di Hadapan Taman Rakyat, Andalas....

Persekitaran Taman Rakyat Klang...Panjang gak perjalanan taman nie....br skali round mcm nk putus urat kaki aku.....tue x pg lagi bhgn atas......

Muka yang kepenatan yg amat.......fuuuhhhh.....

ariooossss.......

No comments: