Saturday, June 13, 2009

Majlis Pertunangan......

assalamualaikum....

ari nie aku and hampir seluruh famili aku(cumer kuarga abg aku y kedua x dpt hadir coz keje ari nie)pg kalumpang utk menghadiri majlis pertunangan ank p.ngah aku,hafiza....

kitorg btolak dr klang dlm kul 9.30 pg dan sampai ke sana dlm kul 10.30......

Aksi di dlm keta....huhuhu...sempat lagi nk bposing......


Di dalam perjalanan ke sana, terjumpe sesuatu yg agk luar biasa...kenderaan yg hanya ade tempat duduk yg d perbuat dr kotak.....nk kate motor pn bukan..nk kater lori pn bukan...mmmm.....

wakil pihak lelaki dtg hampir kul 12 tghari......

byk gak hantaran yg d iring.....dlm 13 dulang....dan d balas 15 dulang.....

slps tue.....ade bc doa slmt and pastu trs d jemput makan kt luar yg mmg da d sediakn khemah....

Mak aku ngan sepupu yg da mjadi tunangan org.....

Bergambar Beramai2.......

Bergambar bersama sepupu2 yg hadir....amik berkat,huhuhu...

ramai gak sedara yg hadir walaupn bkn 1 kuarga penuh tp ttp ade wakil dr setiap kuarga...hanya p.cik dr terengganu dan johor jer x dpt menghadirkn diri.....

kitorg blk dlm kul 1.30 ptg....dan smpai umah dlm kul 3 ptg.....

oooo yerr...d jangkakn sepupu aku tue akn melangsungkn perkahwinan dlm ms 6 bulan akn dtg...iaitu 13 disember 2009....

tahniah d ucapkn......harap sampai ke jinjang pelamin.......

Hantaran dr pihak lelaki....

Balasan dr pihak perempuan.....

harap d ampunkn ar yer gaya tulisan yg byk tgantung...hrp2 fhm lar ye????

arioooossss..........

No comments: