Monday, May 18, 2009

Eeerrrrrr....Again??????

Assalamuaaikum.....

mmm......smlm mimpi lagik benda yg sama(aper lagik kene patuk ular lar,adeeehhh).....walaupun bkn mimpi yg sama...tp hampir sama lar....

citernyer gini, masa tue kt umah aku yg lamer(umah aku yg lamer umah kampung.....then sekelilingnyer mmg penuh ngan semak...tp tue dl lar...skrg kt keliling umah aku da penuh plak ngan umah sewa....da ssh nk jper kwsn semak..), aku ngan makcik aku lalu kt kwsn tepi umah aku yg penuh ngan semak......skali jper tserempak ngan sepasang ular tedung(nie mmg aku kompem ingt jenis ular....*sigh*)....

ms tue aku nk lari jer...makcik aku plak pg kacau ular tue...lantas slh seekor ular tue serang blk kitorg....so kitorg trs lari nk selamatkn diri, tp x sempat biler die patuk makcik aku...then ular tue nk serang plak aku...aku sempat pegang kepala ular tue.....tp ular tue msh sempat patuk tgn aku......

trs tbangun aku.....hehehehe...so mimpi ini msh tgantung.......agk pelik coz selang sehari aku mimpi ular patuk aku......aku mimpi lagi benda yg samer....walaupun citer x sama...but yg pting aku mimpi kene patuk ular.......

mak aku gelak jer dgr citer aku....siap ckp lagi..."abis lar ko,ade org nk dtg minang nie.....mak x kesa...mak trimer jer kalo ade org nk dtg minang".....huh, xde maknanyer makkkk!!!!!!!!org x bsedia lagik......sukati jer nk trimer.....

kalo ikut makcik aku plak..."daaahhhhh,jgn percaya lar benda2 tue...mimpi jer tue......"

kesimpulannyer,biler nk tido bc ler aper2 yg patut....and yg plg pting,cuci ler kaki....huhuhuhuhu.......

ariiooooossssss.........

No comments: