Wednesday, May 13, 2009

mimpi dipatuk ular.....

assalamualaikum....

mlm kelmarin,aku mimpi sesuatu yg agk pelik.....tetiber ku bmimpi aku diserang dan dipatuk ular.....mmm.....mimpinyer gini......tiber2 kt umah ku penuh ngan ular2 yg x pasti jenis aper....dan ade 1 lagi binatang yg aku x ingt.....dlm byk2 ular,aku cube menangkap salah seekor drnyer......sedang aku pegang kepalanye,tetiber ular tue patuk tgn aku....terus aku sedr dr tido......bpeluh2 seluruh bdn aku....x pasti d sebabkn mimpi tue atau sebab cuaca yg panas(hehehehe...yer lr kn skrg nie musim panas......bpeluh jer memanjang....)

so aku cube cr tafsiran mimpi tsebut.....secara umum yg aku tau kalo mimpi dipatuk ular.....ade yg nk dtg meminang(aaarrrggggg)....so far,bkn ler byk kali tp ade gak mimpi di patuk ular sblm nie.....x gak ade org dtg(mujur gak...huhuhuhuh).....

finally aku jper kt internet.....

Kalau mimpi dibelit atau dipatuk ular tu maksudnya ada orang yang sudah jatuh hati dan berkenan dan akan masuk meminang anda.

menurut Islam kalau mimpi Mendengar Bunyi Kulit Ular: bermakna menjauhkan diri dari musuh yang menyembunyikan permusuhan dan berusaha untuk mengalahkannya.

Jika bermimpi dibelit dan dipatuk ular alamatnya, kalau anda lelaki, anda akan beristeri dan jika anda perempuan, anda akan lekas bersuami.

Mimpi Ular
Jika anda seorang jejaka atau seorang gadis bermimpi melihat atau digigit ular, bermakna akan segera mendapat pasangan atau jodoh. Dan bila anda telah bernikah bermimpi demikian, bermakna akan memperoleh kemakmuran hidup.

slalu org kater jgn percaya pd mimpi,coz tue mainan syaitan.....mkin sbb tlalu penat atau letih kn????so tpulang...tepuk dada,tnyer selera......pd aku???mmmm.....i dunno.......should i believe???or juz ignore it????tp pd aku skrg...baik aku bina kerjaya dl....cr duit,bahagiakn family aku dl...br ler pikir psl nie..lgpn pengalaman lalu wat aku lebih bhati2 dlm hal nie....plus kekurangan yg ade pd diri aku.....ade baik aku x menyusahkn "die" kalo die ade calon yg lagi baik dr aku.....ade baik kite lihat org yg kite syg bahagia bsama org lain dr die tseksa ngan kite...wpun die sanggup hadapi.....tp blm tentu aku sanggup biar tue yg blaku......

2 comments:

is-nanie said...

wah wah wah wah..
kene patuk ular ke cik akak?
hehehehe..

alahai.. sedeynye ayat2 terakhir tuh... rilex la.. masing2 sudah ditentukan jodohnya ngan sape..
kalo tak carik.. mybe dtg sendri ke.. hehe..
jgn dipikirkan sgt mimpi tuh.. >_^

Naz_IezZ said...

hehehehe....mcm2 kene...ade dl kene gigit..nie kene ptuk plak....cam pelik plak mimpi tue....

yup....agreed wit that statement....insyaallah...bak kater org tua2,kalo da jodoh x ke mana....

nway, tq 4 de comments.....