Saturday, May 16, 2009

Happy birthday Abah& selamat hari guru......

assalamualaikum....

hari nie ulang tahun kelahiran abah aku.....wpun die da lamer meninggalkn aku,aku ttp ingt hari kelahiran die....agk terkilan kerna br skrg aku nk mengingati detik2 nie....masa die ade dl....rsnyer aku x pena ungkap ucapan slmat hari lahir pdnya....mkin ssb dl aku rs x perlu ucapan&sbb aku tau die akn ttp bsama ngan aku....sehinggalah die pergi meninggalkn aku...tp aku tau walaupun die da lamer meninggalkn aku....die ttp berada di samping aku.....

biler dipikirkn blk.....betapa ruginye aku dl kerana x begitu mengenali drnyer atau x cube utk mengenali abah aku dgn lebih mdalam lagi.....mkin juga sbb pemikiran aku yg msh kebudak2kn....yer lar ms die pergi,umo aku br nk cecah 13 taun...

aku harus trimer kenyataan nie...stiap yg hidup pasti akn pergi meninggalkn dunia nie....cumer cepat atau lambat waktunyer....aper yg aku pasti,aku ttp sygkn abah aku....x kira diwaktu sedih atau gembira,die org pertama yg aku akn ingt.....die juga org pertama yg akn tau isi hati aku.....

and x luper juga utk sumer guru2 kt malaysia,di ucapkn selamat hari guru...moger aper yg anda sumer curahkn akn sentiasa di berkati olehNya...insyaallah.....

yg penting,tawakal......yg lain kite serahkn padaNya.......

No comments: