Friday, May 15, 2009

shopping di petang hari.......

assalamualaikum....

ptg smlm,dlm kul 4 ptg.....makcik aku ajk aku ngan mak aku pg JJ bukit tinggi,ade JJ card day.....

sampai sane.....ramaiiinnyerrrr umat.......aku cumer tmnkn mak aku memandangkn mak aku da x kuat nk jln....byk gak mak aku shopping....mcm2 die beli.....


Ramainya umat yg nk bshopping.......

walaupun x sampai 3 jam kitorg pg saner....penuh gak troli dgn brg2 yg di beli...(al-maklum ler kalo da pompuan bshopping fhm2 jer lar,huhuhuhu)...tue pn kalo ikut mak aku byk lagi nk beli,tp fulus kt dlm handbag da kurang....aku sekadar ikut jer...memandangkn aku mmg x braper gemar keadaan yg sesak giler......taapppiiiii, dlm pd aku x suker tue ade gak aku mbeli..hehehehe,nk wat camner....bygkn handbag 80% diskaun....kelabu mata aku nk pilih..last2 aku srh jer makcik&mak aku pilihkn.....

sampai umah dan2 jer nk bang maghrib.....lenguh kaki aku.....

so far aku x pena pg mana2 sale yg camnie...so agk excited,tdetik kt dlm hati...best jgk yer shopping nie...hehehehe...mhabiskn duit...huhuhu.....tp xler sampai bhabis duit aku shopping...ala kadar jer...agk2 mana yg aku xder lagi...and nampak murah aku beli....


Brg2 yg dibeli.....:-)

No comments: