Sunday, May 31, 2009

pelikkah aku?????

assalamualaikum.....

juz wondering.....pelik biler aper yg aku minat bkn lar aper yg manusia seusia aku minat.....

let say...kengkawan aku ramai yg minat citer2,lagu2&pelakon korea...pd aku,bkn ler x minat tp bukan lar sampai tahap panatik....citer yg btl2 aku minat dr segi lakonan,cerita,OST&jln cerita adelah dr drama Sassy girl-chun hyang....tp sampai skrg aku x tau nama pelakon2 utama,bkn xnk tau...tp payahnyer aku nk ingt..huhuhuhu....slps citer tue...mmg ler aku langsung x mengikuti citer2 korea nie..kalo tgk pn setakat tgk jer lar.....tp aku akui lagu2 korea nie best gak biler dgr.....kdg2 biler aku kuar ngan abg aku..slalu die bukak mp3 lagu2 korea..so kalo aku minat ker lagu tue....aku tnyer die dr citer mana...then aku donlod ler ost citer tue.....walaupn x fhm lirik....tp ntah..aku layan jer......janji pd telinga sedap jer dgr....sudaaahhhh........

kalo dr segi lagu2 plak...aku lagi suker lagu2 dr taun 60-an ker awl 90-an.....aku xkesa saper nama penyanyi...sbb honestly aku x pena minat mana2 penyanyi kt malaysia nie kecuali aku mmg akn menghayati lagu2 dr penyanyi arwahyarham sudirman hj arshad,ukays and francesca peters(tp x bmakna aku minat penyanyi...cumer mcm yg aku ckp,aku minat lagu2 dendangan dr dorg)...pd aku,ssh nk cari suara yg mcm dorg nie....power giler lar....

lagi yg satu yg aku minat lagu2 pd taun2 tsebut, lirik lagu yg mmg pd aku bmakna lar....mpunyai maksud yg mdalam.....bbeza dr lagu2 skrg....aku x ckp sumer lar....tp sestghnyer ntah aper2 ar.....lirik sumer hancur jer.....ingin aku tegaskn kt sini,nie hanya pendapat aku jer...lain org lain pandangan kn????

kalo bkisar mengenai komik atau manga....mber2 aku minat giler dgn beach lar....wat so ever...but yg aku minat doraemon,ninja bot,detective conan,naruto(nie msh byk lagi aku ketinggalan coz tgu mber aku donlod,br aku amik jer dr die...mls nk donlod kt internet....gerenti bzaman aku nk tgu.........mkin pd org lain..."pehal lar pelik minah nie,minat yg ntah aper2 ntah......."...huhhuhuhu

kdg2 ade mber yg bkata pd aku...aku nie mcm di lahirkn pd taun yg slh....ceeehhhhh,sukati jer.....dorg kater lagi akiu nie ptt lahir taun 60-an atau 70-an.....br kene ngan selera lagu yg aku sering dgr.....pd aku, x salah kalo aku nk minat jenis2 lagu....telinga aku....sukati aku lar nk dgr.....kn????????layan jer lar......

ariooooossssss.........

No comments: